Data e postimit: 2017-11-02 14:00:38
Lexime: 64538
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Dhuna
Autori: Armela Braka
Shkolla: Mark Dashi
Klasa: 8A
Qyteti: Fier
E-mail: armelabraka25@gmail.com


Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete karakter fizik ose psikologjik. Ai ndodh kryesisht gjate periudhes delikate e problematike te adoleshences. Disa adoleshente e ndiejne veten mbizoterues ne lidhje me bashkemoshataret e tyre. Kjo nxit fenomenin e bullizmit ndermjet tyre. Kryesisht bullohen adoleshentet e pambrojtur e te vetmuar. Bullizmi sjell pasoja mjaft te renda te cilat çojne deri ne vetevrasje. Personat qe bullojne mendojne se duke i viktimizuar te tjeret ndiejne kenaqesi dhe permbushje. Por nuk mund te ndihesh asnjehere i lumtur kur te tjeret vuajne prej teje. Para se te viktimizojne bashkemoshatret tane duhet te mbeshtetemi ne parimin: ''Sillu me te tjeret ashtu siç do te doje te silleshin ata me ty!''. Si do te ndiheshim ne po te ishim ne vendin e tyre? Sjellja eshte reciproke. Nese sillemi mire me te tjeret dhe ata do te na trjtojne me te njejten monedhe, duke na falur dashuri e duke na respektuar. Nese i tallim dhe ushtrojme dhune mbi te tjeret sta do te na respektojne vetem per shkak te frikes ose shume shpejt do te mbetemi vetem,te menjanuar nga te tjeret. Nje rol te rendesishem ne kete fenomen luajne edhe shkollat te cilat duhet te nxisin frymen e bashkimit e te barazise ndermjet nxenesve e te largojne ate te perçarjes e te epersise. Jemi qenie te gjalla e si te tille asnjeri prej nesh nuk eshte i perkryer. Gjithsecili ka veset e veta, problemet e mangesite e veta, sikurese ka edhe vyrtytet e tij qe e dallojne nga njerezit e tjere. Por ne fund te gjithe jemi qytetar te kesaj bote te madhe. Megjithese ne drejtime te ndryshme te gjithe pershkojme te njejten rruge te quajtur jete. Ta shijojme femijerine tone, ta shijojme periudhen e bukur te adoleshences. Cfare do te mbjellim do te korrim. Nese falim urrejtje do te marrim urrejtje e nese falim dashuri do te marrim dashuri. Ta largojme bullizmin, kete fenomen qe po shkateron femijerine tone te bukur e te pafajshme, ta largojme bullizmin qe po shkaterron jetet tona, ta largojme bullizmin qe lendon, ta largojme bullizmin qe vret, Ne e kemi ne dore boten tone, ne e kemi ne dore jeten tone. Le te krijojme nje bote me te dashur, me me pak dhune, me me shume perqafime, te falim e te marrim dashuri, te japim e te marrim ndihme. Vetem ne kete menyre do te ndihemi te gjithe te lumtur.

Jam perpjekur qe nepermjet kesaj eseje te pasqyroj gjendjen aktuale te shume adoleshenteve ne diten e soteme dhe nepermjet argumentave t'i bind ''te fortet'' ta ndryshojne sjelljen e tyre. Shpresoj qe kjo ese te jete nje reflektim per te gjithe ne dhe mesazhi qe kam dashur te percjell te perçohet tek te gjithe lexuesit. Ju ftoj ta ndiqni.

Vepra te ngjashme
Autori: Sarmela nenada · Lloji: Thirrje · Tema: Bullizmi
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shat...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...




Komentet e fundit!

Emri: kakkakkaskaskkaskkskskksaaks
Email: shshskajs@gmail.com
Komenti: :":":":":":"""

Emri: ASIJE
Email: asijemoli@gmail.com
Komenti: me pelqen shume eseja juaj .vazhdoni te beni te tilla krijime sepse ke nje mendje shum te ndritur

Emri: ASIJE
Email: asijemoli@gmail.com
Komenti: ME pelqen shume eseja juaj jam ne klase te tete dhe kjo ese me duhej per detyern e portofolit ne lenden e ghuhes. vazhdo te besh te tilla krijime

Emri: drin
Email: drin123@gmail.com
Komenti: Bravoooo

Emri: Franceska
Email: franceska@gmail.com
Komenti: Bravo shum e bukur eseja perciell nje mesazh shum domethense

Emri: ridi
Email: ilirtopciu1@gmail.com
Komenti: shume bukur bravo me ndihmuat te bej projektin

Emri: ridi
Email: ilirtopciu1@gmail.com
Komenti: bravo, ishte super ese me ndihmuat te plotesoja projektin

Emri: kled
Email: hasan.hasan@gmail.com
Komenti: me pelqeu shume

Emri: Klea
Email: kleahoxha95@gmail.com
Komenti: bravo super ese

Emri: Sabrina
Email: sabrinasinanaj@gmail.com
Komenti: Shume flm qe me ndihmove per te ber esene e gjuhes! Shume e bukur eseja percjell nje mesazh shume domethenes ku tregohet nje e ver8 e hidhur e jetes!


Emri: kiki
Email: nadiagaj@gmail.com
Komenti:

Emri: adela
Email: adelademiri03@gmail.com
Komenti: Jm shm dakort me mesazhin qe percjjell kjo ese ... Me ben qe un te ndergjegjsohem akm me shum!!

Emri: adela
Email: adelademiri03@gmail.com
Komenti: Jm shm dakort me mesazhin qe percjjell kjo ese ... Me ben qe un te ndergjegjsohem akm me shum!!

Emri: jam vajz
Email: vajzaevajzes@hotmail.com
Komenti: se kam lexu faree se ishte shume e gjat mij se cje tu bo ti ...

Emri: Arbi
Email: dephedislu@hs130.com
Komenti: Jo keq, por mendoj se eseja do te jete shume me e bukur nese perpiqesh ta ndash ne paragrafe.

Emri: anila
Email: anilamuja22@gmail.com
Komenti: kjo ese me beri te lotoj sepse me te vertet ky edhte realiteti qe ne po perballemi gjdo dite e me shummmm.jam shum e lenduar nga krto njerez

Emri: Ana
Email: hatixhesulltan1@outlook.com
Komenti: Me duket sikur e kam par edhe ne nje vend tjeter kte ese.Nuk esht mir te kopjosh po mir esht ti besh vet.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com